iwnfy.blogg.se

 
"Vad som helst för dig min ängel." Viskade jag tillbaka och strök henne försiktigt över ryggen. "Vill du prata om vad som hände idag?" Sa jag försiktigt och pussade henne uppe på huvudet.
 
"Jake var otrogen mot mig med Elenor, jag vill inte prata om det." mumlade och jag förstod varör hon inte ville prata mer om det så jag nickade bara, drog henne närmare och pussade henne ännu en gång på huvudet. Det var i alla fall som jag hade trott då.
"Godnatt ängel." Viskade hon sömnigt och innan jag ens hunnit svarat så hade hon fallit i en djup sömn.
 
"Godnatt min ängel, jag älskar dig.." Viskade jag tyst för mig själv. Jag kunde inte somna än, jag var för pigg för att sova, men ändå för trött för att faktiskt göra något, så jag bestämde mig för att bara njuta av stunden tillsammans med Noelle. 
Att både Jake och Eleanor kunde göra nåt sånt mot henne kunde jag faktiskt inte fatta. Noelle var en underbar person och Jake var dum nog för att göra något sådant och förlora Noelle. Och Eleanor som faktiskt skulle föreställa Noe's bästa vän. Jag skulle inte ens kunna tänka mig för hur jobbigt Noelle måste ha just nu. Både hennes pojkvän och bästa vän har svikit henne.
 
______________________________________________________________________________________________
Jag läser denna själv och tycker att den är jätte bra, om du inte läser den gör det!
För att komma till den tryck på bilden!

Postat av: Ebba

GJORT NU :D

2012-12-03 @ 23:22:24
URL: http://mybieberlovestorys.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback