mybieberlovestorys.blogg.se

 
Jag gosade in mig i Justins bröst igen. Jag satt bredvid honom i soffan och hade huvudet lutat mot hans bröst. Han hade högerarmen omkring min kropp och sin högerhand in slingrad i min. Han smekte den med jämna mellan rum med sin tumme. Ett leende lekte på mina läppar och jag slöt trött ögonen. Jag pillade lite i Justins nedekant på tröjan med vänster handen, även fast den var fastklämd mellan Justin och mig. Jag fattade inte hur jag kunde vara trött fortfarande. Jag hade ju sovit i Justins loge? 
Justins crew hade tagit vårt förhållande bra. Om de nu var ett förhållande. Och hur de nu skulle kunna ta det inte bra, jag tror knappast Scooter skulle riva ner hela hotellrummet bara för att jag och Justin började få känslor för varandra. Han hade dock varnat oss för pressen, hur de kunde förvrida saker hur de ville; och få folket att tro på de. Om jag skulle va ärlig var jag inte rädd för pressen, skulle jobba med att få orden de sa och frågorna de frågade att bara rinna av mig. Inte ta åt mig, för jag visste att de kunde ta död på en tjej. På vilken tjej som helst, kille också för den delen. Ord kunde döda. Inte som vapen, men de kunde hjälpas åt att sakta bryta ner varje bra känsla i hela själen. I många fall mådde man sämre av sagda ord än slag. Skinnet tog hand om slagen, orden trängde sig in i kroppen och torterade en på insidan. Det hade gjort ont på insidan när Moshe kallat på mig hora, men jag hade på något sett fattat att han ljög, vilket han gjort. Men de skadade mig inte lika mycket som att höra Justin kalla mig det, om han gjort det skulle jag långsamt försvinna. Tyna bort, frätas bort. Först inuti, sedan utanpå. 
Det skulle göra så mycket ondare att höra Justin säga det, för jag litade på Justin. Han var allt som Moshe inte varit. 
Jag hade sagt att jag skulle hitta någon som förtjänade mig, och som kunde gilla mig för den jag var. 
Jag hade inte hittat honom, Justin var bättre än mig. Nu var det tvärtom, JAG förtjänade inte honom. Jag fick se när allt gick sönder, när de stora skillnaderna mellan oss visades och han skulle fatta att jag inte var värd honom.
______________________________________________________________________________________________
Denna bloggen rekomenderar jag skarp, jag läser själv de och den är fantasktiskt bra.
Om du inte läser den redan borde du göra det.
 
För att komma till bloggen, tryck på bilden!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback