skriva klart?

Jag har tänkt ett tag på hur jag ska göra med novellen, om jag ska fortsätta eller inte. Och jag tror att jag ska skriva klart den jag håller på med, även fast jag inte är riktigt nöjd.
Jag gör detta då för att jag behöver mer tid till att komma på saker till den andra novellen och jag ska försöka skriva bättre kapitel.
Men jag tänker nog göra denna kortare, hoppa över en del saker och hoppa fram i tiden. Så att jag skriver kapitlen där det händer mer saker.
Vad tycker ni om det?
Eller vill ni att jag ska sluta helt på denna?
Jag vill ha allas åsikter nu, för jag vill göra det ni tycker är bäst. Det är ju ändå ni som läser och ni ska vara nöjda. Och ett Kapitel kommer inte komma ut förrän jag har fått allas åsikter, det räcker inte med en kommentar.
Så nu kommenterar alla vad ni tycker!

Postat av: Anonym

Jag tycker du du borde skriva klart denna novellen älskar den verkligen men om du inte vill fortsätta får du sluta på denna men jag vill att du fortsätter

2013-04-29 @ 15:21:08
Postat av: Fanny

Jag vet inte men gör det som känns bäst för dig :)

2013-04-29 @ 20:45:05
Postat av: vanja

Älskar denna novell! Jag tycker du ska fortsätta på den! Jag börja läsa imorses och blev klar runt tolv fick panik över att det inte fanns fler kapitel:s

2013-05-11 @ 00:10:49

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback