Avsluta.

Jag vet att uppdateringen på denna novell inte har varit så bra, men det är eftersom jag inte haft lust att skriva eller några idéer.
SÅ därför har jag tänkt att avsluta denna snart, även fast det inte är så många kapitel.
Då kommer jag också att hoppa över en massa saker, och skriva de kapitlen som det händer något och allt kommer att gå väldigt fort fram då.
Är det okej?

Jag har även tusen idéer till andra noveller som jag tänkt skriva, och den som kommer efter denna har jag redan kommit halvvägs på kapitel tre och de kapitlena är dubbelt så långa som dessa, om inte mer.

Kommentera avd nu tycker om det :)

Postat av: Fanny

Du kanske kan pausa den pågående novellen, börjar på en ny novell och sen när du vill eller känner för det kan du fortsätta på denna novellen :)

Svar: Annars tänkte jag skriva ungefär fem kapitel till, och att det går väldigt snabbt då, allt. Och sen är denna avslutad, jag har inga idéer till denna och då är det bättre att få den avslutad :)
I love you & it's killing me:

2013-06-27 @ 19:54:35

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback